Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 05.03.2007.

DA OPET ME VOLIŠ

(1997.)

kradem misli skoro bez srama
moje pustinje još čekaju na me
ispred noć je, a iza je tama
tu nema duše, to sjenke su same

uzalud je bijeg i sve što kažem
previše je pitanja bez mirisa tvoga
i što da činim, što da ti slažem
da opet me voliš i budeš moja

slabim korakom razbijam dane
i udišem zrak tek da nešto činim
i tvoje grudi sad možda su same
a mene nema da im se divim

ovaj svijet nam ne daje šanse
toliko je mržnje potopilo ljude
nema tu mjesta za lude romanse
u tom svijetu i za ljubav sude

hajde pomozi, vidiš da se bojim
učini nešto čemu se veselim
da znam da znaš da postojim
da znaš da znam da te želim

putujem sakriven za karavane
pjesme me tuđe do tebe vode
sjećanja bude sve stare rane
bitke naše, rat strasti i slobode

teško je sada suditi za prošlost
svatko sa svoje strane je svijeta
oboje smo u nas uložili mladost
i samo tebi sad ta priča smeta

kolone su duge i ja sam u njima
tek jedan od mnogih bez imena i broja
i lako bih na kraj izašao sa svima
da opet me voliš i budeš moja

- 14:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme