Bruno Šantek - brutek

petak, 28.03.2008.

LAKA SMRT

(1991.)

uzmi još dozu i potrči niz polje
laka si kao leptir, trčiš niz cvjetne livade
ne brini za cilj, on će doći
uzmi šaku tableta i zalij ih votkom
nek u tebi propjeva cjela rusija
nek se pobratime texas i gruzija
što se to tebe tiče, ti nisi odavde
ti vidiš sve u tisuću boja
ti juriš kao vatrena kočija prastarih naroda
ne brini, nešto te čeka na kraju staze
i ako to nije nebo, i ako to nije raj
bit će to barem lagana smrt
meni je ionako svejedno i nije mi stalo
ali, ipak, razmisli još malo
između teškog života i lake smrti pronađi nadu
gdje li će ona prije doći i skriti se u tvoje oči
i kada ćeš ponovo ljubiti....
ma što ja to pričam, nije mi stalo
uzmi žilet u svoje drhtave ruke
povuci granicu stvarnosti i sna preko starih tragova
pomiješaj krv i vino pa nek ti bude fino
poleti niz ulicu i kreni u daljinu
zastani kraj izloga i ogledala
zagledaj se duboko u njega
izgledaš baš onako kako želiš
izgledaš najbolje što znaš, opet si najveća
i tko ti što može jer brža si od svih
ti prestižeš komete i briga te za sjećanje
briga te za moj san i moju javu
ti si pronašla svoj put za slavu
ili je to samo laka smrt
meni je ionako svejedno i nije mi stalo
ipak, napiši mi koje pismo
kako si, s kim si i dal si sretna.....
ma što ja to pričam???
nije mi stalo
za nikoga mi nije stalo, dok si tu
i ako odeš i budeš sretna s nekim a ja ostanem sam
nije mi stalo
ti živiš, znači - vrijedilo je

- 10:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme