Bruno Šantek - brutek

subota, 09.02.2008.

SAM U TVOJOJ NOĆNOJ MORI

(1992.)

zamagljeno lice pravde plače predamnom
ljudi lete u mjehurićima od sapunice
samo dodir treba da se sretnu sa dnom
i shvate da visine su za druge sretnike

a ja puzim po izgaženom snijegu
kao loš primjer u društvu antialkoholičara
tamu neba razbija plamen pakla na brijegu
kao svjetionik svima koji više nemaju izbora

i što mi sad vrijede sve moje pobjede
kad jedan je poraz dovoljan da izgubim sve
već noćima sanjam kako me na vješala odvode
a ti se smiješ na moje očajne molitve

i što mi sad vrijedi da kažem istinu
kad sve je manje onih što za nju se bore
ponajviše onda kada predaju se vinu
tek tada bez straha sve iskreno govore

a ti se smiješ kad kažem da mi trebaš
i u tom smijehu moja duša do pepela gori
pa kuda poći kad samo ti put znaš
da se ne izgubim u tvojoj noćnoj mori

ne dozvoli barem da me zli ljudi dodirnu
sačuvaj moj mjehurić sapunice od propasti
pokaži mi oltar na kojem se predaješ snu
da barem te pokušam u svoje snove dovesti

noćima sanjam kako me golog vode kroz grad
da mi se svi smiju, da osjetim sramotu i bijedu
tražim tvoj pogled da na tren prekineš moj jad
ali i ti se smiješ i puštaš da dalje me odvedu

pitam se dali i stvarnost samo sanjam
jer i tu mi prijete giljotinom i metkom među oči
i svaki put kada sam tako bolno sam
zovem te, a znam da nikada nećeš doći

ne dozvoli da im služim kao paravan za laži
samo sam loš primjer u društvu alkoholičara
pomozi mojoj duši koja neki spokoj traži
jer teško je kad se čovjek baš u sve razočara

a ti se smiješ i kad te molim da mi oprostiš
kada moj se ponos protiv samog sebe bori
i sve to onda nije važno kad znam da me ne voliš
i da ću vječno biti sam u tvojoj noćnoj mori

- 10:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme