Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 24.01.2013.

BIJEG LEPTIRA

(1990.)

pogledaj lice koje gori zbog tebe
poslušaj pjesmu i osjeti hladnoću
vidjet će jad ovog svijeta
zamagljene prozore koji lome se od tuge
naivne bludnice koje umiru
i mene kako trčim kroz polja
kao ranjeni srndač, kao uplašeni jelen
vidjet ćeš larvu ovog smrdljivog svijeta
iz koje sam pobjegao kao leptir
zemlja gori ispod kore od leda
sve laži plamte kao božićna svjetla nad ulicom
osjeti moju dušu i zapjevaj
dok ona pada niz litice sna do samog dna
tragovi zla još uvijek su na tom putu
izgubljene misli odaju mi beznadnost
taj tvoj čudan način darivanja
kao strast smrti
zašto mi daješ baš to
trčeći kroz vatru znam da sam sam u plamenu
sve dok moja krila ne izgore
bit će to još jedan neuspješan bijeg leptira
ne želim više ništa od tebe
ni jedna misija više me ne spašava
sve je umrljano prljavim prstima
pogledaj oči koje nemaju sjaja
nemam samilosti baš za nikog
bolesnu djecu koja mole za milost
uboge starce koji gladuju u zalog minulog rada
i mene ćeš vidjeti kako plačući bježim
preko polja zalivenog suzama
preko rijeka krvi i bola bez adrese
imaš li snage i dalje me lagati
imaš li snage zaustaviti me u bijegu
dok odlazim zauvijek uz šum tišine i jauk praznine


- 10:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2013 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme