Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 18.02.2008.

KRIK

(1990.)

začuh krik
iza zatvorenih vrata bila je zavjesa
iza zavjese opet zatvorena vrata
iza vratiju bio je zid
iza zida krila se praznina
što li to tražim i od koga bježim
odakle dopire taj zvuk
je li to jecaj moje izgubljene ljubavi
ritam mojih koraka ili šapat ranjene duše
jeka mog očaja...

tamo je mrak
iza prozora prividnog mira vidi se magla
sišla je niz stepenice sna
i traži obećanu zemlju u koju će potonuti
već osjećam toplinu pakla u hladnoj nedorečenosti smrti
i krišom se molim svom bogu ludila
da ne patim više i da me uzme zauvijek
pitanja sama nadolaze
pljušte kao meteori u mojoj glavi
gluhonijema tišina pritišće obruč
opkoljen i ponižen uz ritam tmine i muka
pokušavam prići k oltaru
uz stazu osvijetljenu prividom svijeća ispod kapaka
ocrtanu svijetlim oblakom magle

priznajem poraz kroz istinu strasti u prstima
gdje se nalazi sva moja moć
puzim k nečemu što me vuče
i opet, iznanada, resko, mučki, s leđa
začuh krik
u podsvijesti krio se odgovor
u očima prijetila pitanja
u svijesti plesale su vatre
u spoznaji nije bilo ničega
u mojoj moći ni moj glas
u duši krije se praznina
gdje li je izvor sreće
kuda sve to vodi
što li je to
moje pijano ludilo ili san
moje istinite laži ili zabluda
samo noćna mora poduprta stvarnošću
ili jeka mog očaja
iza stoljeća dolaze lutajuće magle
u njihovim obrisima prepoznajem sličnost sa sobom
hoću li moći pronaći sebe zauvijek
kada se oči naviknu na maglu i tminu???

- 13:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme