Bruno Šantek - brutek

utorak, 10.07.2007.

VRISAK TMINE

(2005.)

provlačim se poluosvjetljenim ulicama
gore svjetla iza prozora
samo iza tvojeg tmina stanuje
samo iza tvojeg tmina vrišti – nema te
i pokraj svjetla s ulaza nema više tvoga imena
sve mi govori da si otišla
i da se više nećeš vratiti
a sve mi sada nedostaje
tvoje vlažne oči pune požude
tvoj meki vrat za moje poljupce
kosa u kojoj prsti gube se
čak i okus cigareta s usana
mada sam to oduvijek mrzio
i to bih sada ljubio
samo kad bih te ponovo imao
a tmina vrišti – nema te
te te ulice više ne pamte
ti te prozori više ne skrivaju
niti te moje ruke očekuju
samo još u snu se pojaviš
tamo još poput krijesnice zasvijetliš
i opet bih uz tebe ležao
i opet bih niz kožu plovio
u oči pune požude bih tonuo
niz vrat ti usnama klizio
prste kroz kosu ti provlačio
čak i na smrad cigareta bih pristao
mada sam to oduvijek mrzio
a znam da bih se na kraju probudio
i tmina bi opet vrisnula - nema te

- 10:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme