Bruno Šantek - brutek

subota, 12.05.2007.

SMISAO

(2005.)

smisao mog postojanja je biti besmislen
umjetan, lažan, potpuno nevažan
u vrtlogu vlastitih snova izgubljen
promašen stih na podu izgužvan

ne, ne tražim alibi, ni nadu, ni spas
samo sve to već dugo nosim u sebi
i moram napokon sve reći na glas
da me iznutra to izjelo nebi

ja sam pjesnik, umjetnik, bolesnik
tvoj odani princ, vitez, sluga
nekada svetac a sada izopčenik
što plaća kazne zbog starog duga

ne, ne tražim ni milost, ni omču, ni lijek
ni dugu, ni strast, ni naznaku sreće
na ovome svijetu prolaznik sam tek
iza kojeg baš ništa ostati neće

smisao mog života je život bez smisla
bez ljubavi , sna, bez istinskog ja
sva tama svijeta u meni se stisla
i umjesto svjetla sad u meni sja

ja samo sam klaun, glumac, marioneta
tvoja omiljena igračka koja dosadi u trenu
samo mali sam dio izgubljenog svijeta
koji se je od bljeska pretvorio u sjenu

ne tražim ni oprost, ni zbogom, ni hvala
moju je sudbinu već netko drugi napisao
pa usred sveg ovog kaosa i karnevala
sve što zaista jesam više nema smisao

- 10:10 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme