Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 25.02.2010.

TRAGOVI U KRVI

(1992.)

pogledom kroz prozor otkrivam snijeg
ispod je prašnjava zemlja, a iza oblaka oluje
a ti sad negdje ponovo pomišljaš na bijeg
kao da tražiš mjesto gdje baš ništa se ne čuje

čuo sam za novu automobilsku nesreću sinoć
još tri su duše otišle u vječna lovišta
dijete je iz gomile lima i dima dozivalo upomoć
a ti si čuvši sirene potrčala put skloništa

pokušah pomoći svojoj savjesti ali bilo je kasno
okrenuh se i ti si već uspjela pobjeći
poželjeh da me nešto pregazi i rekoh to glasno
a ljudi su mislili da se smijem tuđoj nesreći

krenuh tamo gdje sam mislio da me razumiju
ali ni barovi više nisu puni prijatelja mojih
i samo tražim da toče i ništa ne pitaju
kao da ću tako pobjeći od svih problema svojih

a pred očima mi je bila krvava cesta
tuđi tragovi u krvi i strah iz tvojih očiju
a pred očima su mi bila krvava ratišta
gdje su sad oni koji više uz mene ne piju

a sad u ovo mamurno jutro snijeg je promijenio sliku
prekrio je krv svojom nevinom bjelinom
tek neki vrisak iznutra me još tjera k tvom liku
tek na korak od osjećaja koji graniči s mučninom

još se pitam gdje si mada je svejedno
jer i ja bih sada trebao biti tamo kraj rijeke
gdje tragovi u krvi polako tonu na dno
jer poludjeli bi da se svih svojih tragova sjete

- 09:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme