Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 02.06.2011.

POGLEDAJ ME

(1988.)

pogledaj me
barem jednom me pogledaj
zaboravi priče
odbaci strahove i priđi mi
vjetar je saveznik zastava
vjetar će biti naš dvorac
samo me pogledaj u oči i bez bježanja
želim ti pronaći zvijezde u oku
želim tvoj svijet
želim sve što želiš mi dati
a ja ću dati ti više
samo me pogledaj
nema bježanja
ljubav mrzi dezertere
ne uzmiči
pogledaj me u oči
izdrži do kraja makar te zapeklo
i suze neka krenu
tada shvatiti ćeš sve
svijet će biti plamen a mi ćemo gorjeti
samo se ne boj
pogledaj me kao skitnicu
kao kolijevku i dijete u njoj
priđi mi svojom ljepotom
uđi duboko u mene
ne treba ti puno
samo dozvoli da budem tvoj
samo pristani da budeš moja
samo oslušni glas iznutra i znat ćeš da voliš
pogledaj me i ne pokušavaj pobjeći
ljubav mrzi dezertere
ne gledaj me lažno jer izdaja je skupa
pogledaj me kao san
ne razmišljaj već osjećaj
pogledaj me ravno u oči i shvatit ćeš sve
ljubav je stvorena za tebe
pokloni mi barem malo topline koju nosiš
budi moj hram ljepote
pročitaj me kao najdraže stihove
pronaći ćeš sve snove koje si nekada sanjala
vjetar donosi pobjedu
samo hrabri uzimaju sve
kukavicama nije suđeno da vole
pogledaj me ravno u oči
pogledaj me i reci da znaš
pogledaj me i shvatit ćeš sve
ljubav je stvorena za nas
l

- 09:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2011 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme