Bruno Šantek - brutek

petak, 02.11.2012.

VJEČITI ROMANTIK

(1992.)

umrijeti je lako, živjeti me plaši
zbog magle i smoga, zbog mržnje i zla
zbog dvoličnih ljudi, čas njihovi čas naši
na čijoj je strani pravda i gdje je tu istina

gotovo ništa više na ovom svijetu ne razumijem
kud god se okrenem nova pitanja i zagonetke
nekada smiješnim stvarima više se ne smijem
a smijem se tišinama, jer su tako rijetke

nigdje ne nalazim nešto za što bih se borio
sve prave su bitke već daleko iza mene
ali još nisam toliko slab da nekog bih molio
nepostojećeg boga, trule zakone, lažljive žene

nisam našao ni veliku ljubav koju sam čekao
više i ne vjerujem u nju i sladunjave osjećaje
i odavno već ništa lijepo iskreno nisam rekao
više nisam vječiti romantik koji se ne predaje

da li me je to vrijeme toliko promijenilo
da li je to zbog bola koji me je toliko puta rušio
zašto uopće pokušavam zaboraviti sve što je bilo
zar samo da bih se uvijek kao prvi put gušio

možda me i nije strah laži već istine
koliko li se možda još bola krije u njoj
hoću li možda u ime svoje praznine
morati krenuti u još jedan sveti boj

a sve manje je mirisa i boja oko mene
glasovi i zvuci sve su više krici i buka
u meni postoje samo praznina i sjene
i pokoji stih koji ispiše ova drhtava ruka

ništa me više ne veseli kao nekada
ni alkohol ni žene, ni lutanja ni tulumi
osjećam potrebu pobjeći iz grada
sakriti se od svijeta u vlastitoj osami

a gdje li je onaj vječiti romantik kakav sam bio
za kojeg su rekli da takav zauvijek ću ostati
da li biti tužan ili sretan jer sam se promijenio
ili je to sam san iz kojeg ću se ipak probuditi

niz moje usne i sada prođe poneki čudan stih
niz moje lice i sada suze teku i peku do boli
ali idem dalje i sve manje se osvrćem na njih
možda u ovoj pustinji postoji netko tko me voli

- 11:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme