Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 16.02.2012.

ŽIVOT LEPTIRA

(1988.)

crkvena zvona zovu
ili je to ludilo u mojoj glavi
kao leptir lebdim kroz noć
tražim te iza sakrivenih prozora
zašto baš noćas da budem sam
nakon svih godina u svili baš noćas da postanem leptir
gledam u prazne jastuke i zamišljam da spavaš
kosa rasuta niz meko uzglavlje...
ali tebe nema
čujem bat nečijih koraka
čujem jeku vlastitih pokreta
zli ljudi me smatraju strancem a još jučer smo skupa pili
kažu da s drugim si otišla i da si se zaljubila
kažu mi: muškarac si, ne plači
ali kako da suze zaustavim, kako da te zaboravim
pričaju da si sretna i da me ne želiš
kažu da si se smijala govoreći o meni
ali to su zli ljudi
lavež pasa me progoni
ili je to moja sjenka
kao leptir bježim ka svjetlu
ubijam kraljeve noćnih tuluma
rušim mostove za sobom želeći se dokopati vode
plašim se vračeva ali pred njima neću bježati
jer već bježim od sebe
blatnjavi putevi vode u propast
razlog za očaj je isuviše jak
zašto baš noćas da postanem leptir
rijeka me zove na dno
voda je jača i moja se krila tope
nestajem kao crv
prvog i posljednjeg dana života

- 11:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme