Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 30.01.2012.

SNIJEŽNE LAVINE

(1990.)

želio bih te pogledati
onako kako ti gledaš svijet svojim očima
bila bi to neka druga slika
čista poput najčišćeg snijega
tako sam se uželio te bjeline
želim lavine da sve prekriju bijelim plaštom
možda će barem tada sve izgledati čisto
pomozi mi da dohvatim smrt
ti imaš neke tajne veze s tim
ti to znaš, ti snovima upravljaš
ti si brana koja propušta u onaj svijet
kao lavina sniježnih nasipa
mrzim svijet pun smrada, pun dima i pepela
zadrži sve što imam samo me pusti da odem
da umrem zamrznut u sniježnoj lavini
da barem jednu godinu prespavam
a ako se ikada probudim da sve bude drugačije
sve boje da se izmijene
samo da ne izgubim svoj ponos
pomozi mi da umrem
sestro beznađa iz sniježnih lavina
kraljica pakelnih plesova
tvoje ime zapisano je na zidu prošlosti
tvoj je otac jahao s jahačima apokalipse
nosiš tu zlokobnu kosu kao spoomen na to
zato pusti snijeg da pada
neka sve postane bijelo
i kada počne rat sruši nasipe sniježnih lavina
uguraj me unutra i zamrzni
pomozi mi da zaboravim
ne trebaš me nikada vratiti
ovdje ni nemam što ostaviti


foto iz index fotonatjecanja

- 09:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme