Bruno Šantek - brutek

srijeda, 12.09.2007.

SUZE KO BISERE

(2000.)

ponekad ne želim slušati radio
ponekad to me gotovo ubije
povežu dvije-tri drage stvari i eto nevolje
ja padnem na koljena
postajem rob sjećanja
a ti sad nekom drugom stvaraš svijet
ti sad nekom drugom izazivaš osmijehe
i daješ mu suze ko bisere
za neke druge razloge
za neke druge feelinge
više ne za moje bolove
već odavno ništa za mene
ni toplo ni hladno
ni lijepo ni ružno
ništa te više na mene ne podsjeća
pred tobom su neka druga proljeća
a meni još stara prijete
i stare me sjenke još progone
poneka me čak i prestigne
a ti sad s nekim drugim dočekuješ kraj
nekom drugom daruješ početak
uz vrisak koji te vodi do ludila
kamo sa mnom nikada se nisi usudila
i osmjesi su samo dio tog spokoja
i suze ko bisere nosiš samo da se okitiš
još jednom srećom u nizu
zato je bolje da nisam ti blizu
bolje je da ugasim radio


- 10:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme