Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 10.05.2012.

VRIJEME

(10.05.1988.)

plačem li?
moj rat očima je besmislen
ionako rijetko gubim
jednim pogledom prodirem duboko
sve do dna ljudskih pogleda
riskiram ponos igrajući rulet koji nema dobitaka
to je još samo jedna igra u kojoj ne nalazim vatre
ova zemlja je prazna, njeni ciljevi nisu moji
želim pobjeći ali okovi su čvrsti
kugla je preteška za pijanicu
granica je daleko
gubim sve što želim a dobijam glupe, beznačajne stvari
ljigavi ljudi prljaju mi ruke
vrijeme je bitka za očaj
vrijeme je bitka za vlast
vrijeme je novac
krv vri a nema kuda pobjeći
svitanje prodire kroz zavjese, crvena lopta puna je grijeha
žena u crnom bježi u grad kao da tamo postoji spas
puzim niz krevet, puzim niz ulice
šrkipa guma i kočenja su pozdrav za dobro jutro
moj rat očima gubi smisao
jer svijet je malen
jer svijet je uzaludan
jer svijet je pri kraju
staze su svijetle, staze su prljave od mraka
kradem ljude njihovim mislima
kradem misli njihovim ljudima
ova zemlja je prašina, njeni ideali nisu moji
želim pobjeći
nemam snage
nema vremena za bijeg
nema vremena
nema ničega

- 23:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2012 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme