Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 27.12.2010.

PRESUŠENI BUNAR

(2006.)

promjenjvo je oblačno, očekujem kišu,
iako bih rađe da me snijeg zatrpa
mrak je svuda oko mene
i tek samo slova udaljene žene
riječi nisu dovoljne
nacrtani osmijesi ništa ne donose
čak ni suze ponekad ne govore sve
pa što da činim da se oslobodim
da se malo ispušem s ovim košmarom u glavi
koji nije ni za papir, ni za vrisak
zvijezde kao da su ugasnule
ni jedna ne ulijće kroz moj otvoren prozor
samo hladnoća nadolazeće zime
još jedne koja neće ličiti na ime
falit će baš snijega i njegove čistoće
kao što i sada meni ono najbitnije fali
a čak ni ne znam što je to
dok tamo iz daljine poruke stižu
dok tehnologija vlada svijetom
a meni je to sve odjednom prazno
poput dubine presušenog bunara
baš tako se osjećam dok vičem u njega
ovim svojim bešumnim glasom
kad ne znam što zapravo nosim u sebi
dal to je za papir, ili za vrisak


- 09:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme