Bruno Šantek - brutek

srijeda, 07.03.2007.

VRTLOG

(1986.)

ja samo umirem
kurvo moja draga
sudbina si, tako htjela
gorki me pelin tvoj opio
a sad, pijan i sam
tonem u dubinu
dok me iz mog tijela guše
petokolonaši pustoga života
guši me ponos pohlepe tvoje
gorim u paklu
smrzavam se u oblaku
tonem u dubinu
pritišćeš me ludom divljinom
kao kristal u zlatu
kao izmet pod kotačem
kao vatru bez zraka
i letim u visinu
u pakao krilima anđela
krilima vraga i praznine
plutam nad sobom
kao duh samoga sebe
plutam nad tijelom
razgovaram sa bogom
ne bojim se jer znam
samo umirem
i tonem u dubinu
čujem posmrtni marš
odu radosti i bola
plačem i smijem se
samo umirem
kurvo, sudbo draga
sama si to htjela
plačem od radosti
samo tonem u dubinu
letim kao ptica
i pakao je sreća za mene
guši me ponos pohlepe tvoje
samo umirem
samo se topim
slušam kako zemlja govori
kako me trava priziva
kako žubore lovori
plutam nad sobom
nad svojim tijelom
i gubim se u prazninu
samo umirem
tonem u dubinu
u vrtlog, sudbinu bez dna

- 22:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme