Bruno Šantek - brutek

utorak, 10.06.2008.

SUTRA

(1990.)

mirišeš na jagode, šampon od jasmina i proljeće
ko ptica ti suza niz lice prolijeće
vidim sjenku u tvojim očima
ti vjeruješ u sutra
kažeš da će sutra bolje biti
da sutra više nećeš suze liti
sutra sve zaboravljaš
sve loše će potonuti
ali ono što želiš ne možeš zaboraviti
vječno u tebi će se kriti
kao i laži kojima pokušavaš promijeniti bol
pokušavam odgonetnuti njihovu igru
bojim se zajedno s tobom
a ti vjeruješ u sutra
kažeš da će sutra bolje biti
a kad ljubav postane dosada
kad dosada postane mora
kad mora postanu tvoje skrivene misli
i kad misli ti potonu duboko
kad duboko potoneš i ti
ne reci da je kraj
samo me nazovi i spusti slušalicu
shvatit ću sve
bolje je to nego čuti tvoj glas
riječi koje će boljeti, možda i vječno
i sve dok između nas ne stanu ti ledenjaci
sve dok još imaš topline za mene
pomozi mi da čujem
da vidim zvijezde barem u tvojim očima
ne misli na sutra
poleti i budi snažna
i niz moje lice lete godine
zato ne brini
postoje još milijuni kao ti
ali ti si jedina

- 15:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme