Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 14.03.2011.

ISPIJ ME

(2007.)

kada pomisliš da više ne mislim na tebe
ja možda baš tada ponirem u sebe
i tražim bar trag tvoje topline
da me spasi od ove varljive zime
kad nisam uz tebe ja nisam svoj
i nisam sretan dok nisam tvoj
samo sam kap koja pada sa kišom
samo kap što žuri ka gutljaju tvom
ispij me naiskap pa da dotaknem dno
nije važno kako samo učini to ponovo
možda nisam ocean koji tražiš
ali bih mogao biti kap koju trebaš
zalud je život koji bez tebe živim
bez tvoje ljepote da joj se divim
tek poneko piće snagu mi daje
da to slabo srce i bez tebe traje
i opet ponovo točim u čaše prazne
led mi ne treba, ruke su dovoljno hladne
al tvoja čaša još netaknuta stoji
jer ti ni ne znaš da takva žeđ postoji
u kojoj je jedino što želim prestati piti
pa u piće pretvoren na tvojim usnama biti
želeći bar tako da me uz sebe sačuvaš
da grijem te na tren dok opijeno snivaš
ispij me do posljednje kapi u to ime
sobom me spasi ove varljive zime


- 15:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme