Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 31.12.2012.

PREPUŠTEN

(31.12.2009.)

sakriven u svome kutku
prepušten trenutku
čekam snove da me dozovu
uz njih da uplovim u godinu novu
jer nikoga nema
dok slavlje se sprema
baš nikoga samo za mene
pa kud da se onda ovako krene
kad svugdje me prate samo sjene
kule od pijeska su razrušene
još samo se moj pepeo čeka
i vjetar da dođe izdaleka
pa da nas nosi u daljine
u duboka mora il nebeske visine
bez imalo žalosti
prepušten vječnosti
čekam jedan konačan kraj
da vatromet izgubi svoj sjaj
da petardama izbiju frustracije
da se nahrani prazna duša nacije
iako se ništa neće promijeniti
nova neće ništa novo donijeti
samo želim sve prespavati
kad nemam ni što ni kome davati
samo praznina vlastite duše
sad samo me iznutra magle guše
jer više me ništa izvana ne dira
pronašao sam savršenu oazu mira
daleko od svega i daleko od svih
tek rijetke misli pretvaram u stih
prepušten sudbini
pa nek što poželi sa mnom čini
ionako je sve izgubilo svoj sjaj
i pucnjevi u ponoć su samo novi promašaj


foto by sama.svoja

- 09:53 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme