Bruno Šantek - brutek

utorak, 29.04.2008.

LONG VILLAGE

(1990.)

povlačim liniju između misli
moje pijane riječi zvuče glupo
a ti se smiješ na svaki moj pokret
netko drugi te čeka
molim te da ostaneš
tvoje tijelo me izaziva
u ovoj rupi glupog naziva: „long village“
slušamo laži ljudi oko nas
smiješne, tužne, kao i sve drugo
drhtiš od želje da kreneš
i osjećaja koji te tjera da ostaneš
naši pogledi prodiru u dubinu
tražeći mora istine u nama
nikada više neće biti kao nekada
vrijeme nas prati i prestiže
oboje to shvaćamo
zašto onda da odlaziš
ostani i čuvaj me od samog sebe
sačuvaj me za sebe
dim i tvoja ljepota vlaže mi oči
krici zamiru na našim usnama
nisam navikao na toliko ljudi
ne, ove ih noći ne mogu podnjeti
i dok te gledam znam što pokreće svijet
ta snaga tvoga sjaja, ta moć tvog šapata
tvoj pogled
molim te da ostaneš još tren
nervozan od toliko glasova
ne prepoznajem ni svoj očaj kraj njih
moje se lice gubi u ogledalu
stari prijatelji sada su daleko
samo ti mi ostaješ na ivici života
ne čini ništa, samo me ne napuštaj
dovoljno je da postojiš
dok se bojim da me vjetrovi ne odnesu
pomozi mi da ostanem čist u prljavom svijetu
nakon svih ovih godina ti znaš što želim
kroz sve ove dane mijenjao sam načine
a samo još ponekad pronalazim nešto vrijedno
noćas si to ti
želim da trajemo duže
odustani od sladunjavih priča
utopi se uz mene u pijanstvu bez pića
uz tebe osjećam podrhtavanja svemira
pomozi mi da da to potraje u nama
da ostanem čist i bez srama
u ovoj rupi glupog naziva : „long village“

- 10:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme