Bruno Šantek - brutek

utorak, 19.06.2007.

MISLIO SAM

(2000.)

mislio sam da sam jak u svojoj nezrelosti
ali sjenke su me prestigle
svitanja mi više ništa ne znače
a večeri više ništa ne donose
samotni koraci ubijaju tišinu usnulog grada
to samo ja kročim kroz promrzlu tminu
to samo ja znam za svoju prazninu
nema drugih razloga
nema drugih nadanja
sve je zatvoreno u krugu bez vraćanja
vatre su predaleko da me ugriju
vatre su preslabe da me spase predamnom
led iznutra postao je previše tvrd
oštrice me režu iznutra
krvarim ali to je samo dio moje povijesti
samo tanki šlag na kolač moje propasti
nekome to tako slatko izgleda
svim onim predivnim bićima
koje je moja sujeta povrijedila
svim onim divnim ženama punim ljubavi
svim onim prijateljima osuđenim na čekanja
valjda su već shvatili da više nikada neću doći
valjda već znaju da nestale su moje moći
da ih shvatim bez pitanja
da ih volim bez obzira
mislio sam da ću moći ali lagao sam
samog sebe i sve one koji su još dio mene
ako im to sada išta znači
ako im je još stalo dok ovo čitaju
jer mene sad sigurno više nema
a mislio sam da ni ovoliko neću doživjeti

- 10:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme