Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 25.10.2010.

MISIONARI

(1992.)

gledaš me suznim očima kao da se bojiš
baš zbog toga što me predobro znaš
već bili smo ovdje gdje ti kraj mene stojiš
ne želiš čuti mi misli i stalno me prekidaš

plašiš se riječi koje će ti uzdrmati sigurnost
razumijem te i šutke pratim ulicama grada
pričaš mi svoje doživljaje i prikrivaš zbunjenost
pokazujući time da nisi naivna kao nekada

činiš neke stvari koje prije nisi ni sanjala
i sve više zbunjen sam zapravo ja
osjećamo kao da naša veza nije ni prestajala
a toliko smo puta već dolazili do kraja

toliko smo se već puta vraćali na početak
kao misionari kojima je to sve što čine
pa onda opet kraj i ni jedan nije lak
težak kao oblak koji neda suncu da sine

tvoje nevini pogled čini me ponovo čistim
tvoje čiste riječi u davne nevine dane me vrate
opraštajući mi gadosti kojih s mukom se i sjetim
toliko je računa ostalo koji još stižu na naplate

ne želim te dodirnuti da se više ne preplašiš
mada si zapravo mnogo jača no što pokazuješ
kao da me hvataš u zamku i kao da se svetiš
vraćajući mi svu bol koju mi odavno duguješ

svaki tren kao da mijenjamo početne uloge
sada ja se tebe bojim a ti paziš da me ne povrijediš
sjajnim očima i toplim rukama čuvaš me od tuge
a da ni sama ne znaš da li to zapravo želiš

stapamo se s gradom u još jednu priču o nama
zarazila si me svojim strahom pa i sebe se bojim
oprostom mi daješ čistinu da pobjegnem od srama
dajući mi nadu da se još krijem u snovima tvojim

a kad jednom nas ne bude i prašina prekrije sve
ostat će sjećanja na misionare nevinosti i čistine
koji su sve zlo zamijenili za sretnije sne
da bi bez straha napokon stigli do istine

- 11:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme