Bruno Šantek - brutek

subota, 22.09.2012.

LJETNA NASILJA

(22.09.1991.)

sva obećanja samo zbog uvjeravanja
ne dokazuju što mi zaista treba
istina nema svoj smisao u okružju laži
s mislima kojima probijam zvučni zid
pokušavam ne slomiti jureće tenkove
zujećim avionima koji ostavljaju tragove na zemlji
ni mora više ne znaju što kriju
ni rijeke ne znaju što nose
i nad njima postoje metalne glave
dok oni govore govore, sve same prljave laži
osjećam da ću svaki tren odletjeti u slatki san
ovo nije dan „d“ niti apokalipsa
cijela abeceda već je istrošena u ovoj ludnici
cijeli svijet lomi se kao staklene čaše
dok tenkovi tutnje i metci svijetle kroz noć
pokušavaju opkoliti moje misli
no one su isuviše oštre za njihove tupe glave
ne dajte mi još jedno piće
jer ću i ja poželjeti dvoboj
a nove vijesti i rafali u noć govore
da ljetna nasilja uzimaju još jednu žrtvu
koja se nije na vrijeme sklonila
od suludih pogleda i lešinarskih snajpera
kao da živimo u raljama pakla
a pokušavaju nas otjerati još i dalje
no sigurno je samo to da neće uspjeti
i da ću pobjeći iz ovog ružnog sna
pa se jednom vratiti u mirna vremena
u nova topla sunčana ljeta
prepuna žudnje i sjaja mora
dok ova ljetna nasilja uzimaju posljednje žrtve
jer dolazi jesen i lišće već pada
grožđe je zrelo i nadolazeće kiše mirišu
odlazi nasilje ljeta bez radosti i smijeha
ubire žrtve zaluđenih umova i bolesnih duša
nakon njega ludi će biti normalni
a normalni će biti ludi i strani
apokalipsa umova već odavno je najveće razaranje ovoga rata
ali ništa me neće slomiti
u mojoj bitci protiv ljetnih nasilja

- 09:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme