Bruno Šantek - brutek

srijeda, 18.06.2008.

PREVIŠE

(1999.)

nekada sam i ja bio divan pjesnik
nekada sam i ja znao vladati srcem svojim
a sada sam samo tužan lik
i vlastite sjenke pomalo se bojim

svoje greške više ni ne brojim
jer uvijek se stare slike u misli vrate
i živim tek toliko da postojim
dok me znaci kraja stalno prate

previše je lažnih riječi izrečeno
previše je praznih noći potrošeno
previše čak i za moje moći
svu tamu kao da su upile oči

strijeljao sam zvijezde ne želeći ih blizu
bježao od svjetla kao da sam vampir
zbog gluposti sam padao u krizu
a sve manje je načina da vratim mir

čudne su me sile bacale niz vjetar
a ipak sam se vraćao s ruba svijeta
premalo mlad a još nedovoljno star
nalazeći toplinu tek od ljeta do ljeta

nikada više neće biti bolje
nego što je bilo kada to nisam znao
jer previše je tuge a premalo volje
da bih još jednom uspravno stao

- 15:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme