Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 18.09.2008.

I COCA-COLA JE SVE SKUPLJA

(1991.)

ne, ne mogu pisati o ljubavi
zar ljubavi još ima?
ne želim pisati o ničemu
al nešto jače me tjera na to
i dok gledam kroz otkrivene skalpove
ne želim vidjeti mržnju
ni bijes, ni očaj, ni sulude juriše
zatvaram oči jer nemam što za vidjeti
oči pune su dima i daju mi dobar izgovor za suze
plućima nedostaje zrak a mozak se opire
misli se guše i grlo se steže
whiskey bi došao kao naručen
ili gutljaj crnog vina
ali nema nikog da to plati
a i coca-cola je sve skuplja
za moje pijanstvo nema materijala
i čime da se onda opijem u ovom baru ekstremista
da sanjam o tuđoj krvi i naslađujem se ubojstvima
mislim da mi se povraća
bolje bi bilo da više ne pišem
da svoj život u potezu prebrišem
nema izgovora za to što nisam heroj na riječima
jer svakodnevna junaštva i borbe se ne broje
svi žele slavu preko tuđih života
ja sam tu samo kukavica
a njima je suđeno da ginu od zaborava i srama
ali zato će ti junaci krvavih ruku donjeti čast svima
a ja bih rađe poniženost no tu snagu časti
odrekavši se svih zasluga i pohvala
krv će se slijevati u potocima i nikome to neće smetati
ljude će rušiti poput balvana a zrak će biti užaren i vlažan
ali zar je to važno kad ljudski je život sve jeftiniji
a coca-cola je sve skuplja
natočite nešto žešće u moju čašu žuči
mislim da mi se povraća

- 10:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme