Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 11.02.2010.

SUVENIR

(2004.)

ma hajde uzmi moju dušu
orginalni domaći suvenir
rijetko nošen, još manje korišten
jeftino, povoljno, gotovo besplatno
sve u svrhu turističke promidžbe
nek se i rijetke znamenitosti vide
prošetaj me pokraj obale
samo kao dio vanpansionske ponude
potroši me u sate ponoćne
nek nas more pretvori u valove
svejedno je što osjećaš
ovo je ipak san, pa opusti se
zamisli da sam dio ljetne avanture
tko će nas pamtiti kad snjegovi dolete
shvati to kao skok s mosta
bunge jumping držeći me za ruku
ne boj se mog škripavog daha
to se samo prašina s duše izdigla
rijetko nošena, još manje korištena
originalni suvenir za male pare
savršena turistička ponuda
nek ovo bude ljeto za pamćenje
prošetaj me poput maskote
nek mi se i smiju, svejedno je
ovo je samo san pa nek te ne brine
nitko te ujutro neće za to kriviti
a onda će nas opet snjegovi prekriti

- 11:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme