Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 18.02.2013.

PLIME PRAZNINE

(2012.)

još jedan krug ću proći
hodati kroz snijeg do kraja noći
pustiti oči da se zalede
bolje da novi dan ne vide
i tek kad me tuge slome
kad se suze u očima udome
znat ću da je vrijedilo
bar je nešto ostalo
barem rane koje lome me
koje neće lako izbrisati vrijeme
više no što druge praznine su mi dale
što nakon dva tri pića su nestale
sad teže je ovakav nemir srušiti
kad opet me iznutra počinje gušiti
a baš ni jednog razloga za to
kad bježim od svega što je zlo
zalud se čudim gadostima svijeta
kad većina toga samo meni smeta
živim još samo da me se piše
da protiv tog zla bar jedan je više
dok iznutra ključa, bruji, ludi
ko vulkan očaja da se budi
plime moje praznine se podižu
dušu nosim kao trofej na bodežu
ni ne osjećam ništa kad je probodu
tek ispraznost me izaziva na pobunu
da bar nešto isprovociram dok tonem
još jednom da vrisnem prije no što klonem


- 08:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme