Bruno Šantek - brutek

ponedjeljak, 22.10.2012.

IZVAN KONTROLE

(1992.)

želim biti oslobođen svih okova
otpušten od svega čemu kao pripadam
bar malo zraka u plućima punim otrova
malo svjetla u mraku u kojem se skrivam

ne želim biti dio mase koja juri u propast
nisam od onih kojima je novac baš sve
koji se preko leševa i krvi penju na vlast
želim od toga zaštititi barem svoje sne

želim otpusna pisma od bola i bolesti
koja me sputava od bijega s ovakvoga svijeta
ne bojim se mračnih puteva ni kuda će me odvesti
više od svega mi ova poznata dosada smeta

ne želim biti žrtva vlastitog ludila
kad me nešto izvan kontrole uzme pod svoje
čekam vilu koja bi me probudila
iz ružnih snova stvarnosti koji u meni stoje

želim biti izvan kontrole ovozemaljskih vladara
izvan svih zakona i pravila koja me sputavaju
u ovom svijetu više ne želim glumiti podstanara
sve protivnike upozoriti da oni se spašavaju

ne želim ni krv ni suze na suhim usnama
ni poljupce žena kojih se sutra neću sjećati
tek poneki san i nadu koja se krije u pjesmama
i djevojku kojoj ću se uvijek moći vraćati

želim biti otpušten iz tuđih ideja i ideala
izvan kontrole sulude vlasti i njenih moćnika
želim pronaći svoju zvijezdu koja je nestala
vratiti boje na platna izblijedjelih slika

ne želim se zakleti da ću uspijeti
ali jednom moram krenuti u te svoje ratove
da bar malo živim prije no što ću umrijeti
kad nešto izvan kontrole zaustavi sve satove

- 11:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2012 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme