Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 12.04.2007.

BIJEG '88.

(1988.)

idi
trči
bježi
kupi kartu za nepoznato
uhvati prvi autobus
ponesi samo najbitnije
oboji kosu i bježi
promijeni ime i nestani
pravi se da si me zaboravila
da nemaš dom i da dolaziš niotkuda
možda ćeš i pobjeći od mene
ali od sebe nećeš nikada

razbit ćeš svjetove u meni
ali, ionako to nećeš znati
ubrzaj korak i reci: mrzim te!
ako ćeš imati snage za to
kada me pogledaš u oči
i kada shvatiš da ne možeš odustati
pljuni mi u lice
okreni leđa i potrči
vrisni i reci: gadiš mi se!
ako ćeš imati snage za to
kada me pogledaš u oči
jer, postoje zakoni koje ne pišu ljudi
ne možeš spriječiti sjenku da te prati
sudbina je jača od tebe
ne možeš mi zabraniti da te volim
ljubav je nešto izvan razuma
ne možeš mi reći da te ostavim
to je nešto u meni
nešto što nas oboje progoni

idi
trči
bježi
uskoči u prvi vlak
budi slijepi putnik
oboji kosu i bježi
promijeni ime i nestani
pravi se da ne postojim
možda ćeš i pobjeći od mene
ali od sebe nećeš nikada
boljet će zauvijek

- 11:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme