Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 14.02.2013.

PUSTI OTOK

(2010.)

rekla si: ti sam po sebi pusti otok
planeta izgubljena sred svemira
rekla si i otišla
nestala si tiho u prostranstvima svijeta
samo zaborav nas sada dijeli
al to je svemir cijeli
i kog briga što ostaje kad se svemiri sudare
sva ta prašina i čestice više nam ništa ne znače
svi ti plinovi i stijene su bez tebe i mene
kog briga što pluton je toliko hladan
da je led na površini tvrđi od čelika
kao i moje srce otkada te nema
tko zna da je gustoća saturna tako mala
da bi cijeli planet plutao na vodi
kao i moja duša u ovom prohladnom zraku
i da jedan dan na veneri traje duže
nego njena godina
baš poput naših susreta
u kojima nas je jedan dan osudio
na vječnost samoće
jer samoća je sve ovo bez tebe
a ovaj pusti otok samo je trag u svemiru


- 10:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28      

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme