Bruno Šantek - brutek

nedjelja, 30.12.2007.

LABIRINT

(1997.)

samo još jedan dan ostaje
pa da zauvijek napustim ring
bez ijedne pobjede iz ove godine
tek poneki udarac u pravi tren
i osmijeh u lice oholosti
jer, još me nisu slomili
bez uzvrata od svih računa
i ono što sam donio u njoj sam ostavio
a dobio sam premalo
tek nove potopljene brodove u dubini
i razloge za priznanja svih poraza
koje sam do sada skrivao u sebi
ali neki me vrag drži da ne potonem
neki me vjetar gura da ne odustanem
pa makar i vječno sam ostanem
na kraju ko mnogo puta do sada
a nisam došao sam, i zato je malo čudno
nakon toliko toga sad pomalo i boli
okus vina čudan je nakon toliko suzdržavanja
i praznina sobe plaši nakon svakog opijanja
a još samo korak treba mi
da izađem iz labirinta u koji sam ušao
a tek na pola puta se zapitao ima li izlaza
i hoće li me ovaj izlaz samo u novi labirint uvesti
ti krugovi beskonačnosti su mi poznati
ali poznanstva ne vrijede u tom svijetu
u kojem je samoća sve što imam
i osmijeh u lice oholosti
otkrivanje istine nakon toliko laži
ali istina je zaludna kada nema je tko čuti
tad ona zapravo i ne postoji
a samog sebe je najlakše lagati
tad ni pobjede ništa ne znače

- 10:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme