Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 12.08.2010.

ŠARENE BOJE SNA

(1991.)

ti nosiš zaborav kao zarazu
stalno u meni vidiš veliku nevolju
i sve što sam gradio sada ratovi ruše bez duše
čak se i ti pretvaraš u neko čudno oružje
koje nanosi bol a rane se ne vide
ni mrak kišne noći ne pomaže da osjetim snagu
probudi me i reci mi istinu
gdje je luna koja je nekada bila na nebu
gdje je san koji sam nekada sanjao
da li to mrak sve guta i sakriva u sebi
i kiše ispiru sve mirise i šarene boje sna
zar su sve duše okovane zlom i mržnjom
zar svi žele samo ratne trube i zastave
gdje li se skrila ljubav u ova teška vremena
ni tvoje oči više ne kriju zagonetke i toplinu
a ja znam da ti možeš pokrenuti lavinu u meni
i svjetlo koje sjajit će u mojim očima
kad pomislim na nešto lijepo, to si ti
mažda baš zato što znam da nikada nećeš biti moja
zato što oboje volimo samo slobodu
zašto i dalje tvrdiš da život je divna stvar
kada od njega sam dobio samo kazne i bol
kad me gaze oni s visina svojih nadutosti
a samo ti me možeš uzdići visoko
to možeš od prosjaka stvoriti princa
možeš obrisati znoj i suze sa mog lica
samo kad bi to htjela, mogla bi me spasiti
ali tvoja sudbina ne prolazi sporednim stazama
ti dijeliš svoje vrijeme kao milostinju
ti ne daješ ljubav već samo pokoru
i prekrivaš tminom moje šarene boje sna
ne želiš mi pomoći da zaboravim rat
ni pokazati mi izlaz iz beznadne stvarnosti
u ovoj mračnoj komori jedini izlaz si ti
i samo jedan tvoj osmijeh bio bi dovoljan
u ovo vrijeme mržnje, osvete i smrti
da osjetim nešto potpuno drugačije od svega
nešto što bi me uputilo na pravi put
i možda bih napokon otkrio i saznao
zašto ni sunce više nema dovoljno svjetla da pobijedi mrak
gdje su tragovi koje sam ostavljao za sobom
i koliko će još snova biti bez boje
utopljenih u moru praznine, očaja i tame
ili će to vječno trajati
i ni tvoja mi ljubav neće pomoći
samo ćeš mi zaborav pokloniti

- 17:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme