Bruno Šantek - brutek

subota, 05.04.2008.

MJESTO ZA DUŠU

(1993.)

gle, ja sam samo dečko iz predgrađa
i idem tamo gdje nitko ne ide
osjećam kao što nitko ne osjeća
vidim ono što drugi ne vide

sve je tako obično, gotovo sam nevidljiv
premalo je mjesta za sva ta ega
nema jednog mjesta za dva tijela
a svijet je premalen za silne duše
već dvije se međusobno bore i guše
a ipak smo tu i ipak nas ima
cijeli svemir još na nas čeka

gle, ja sam samo dečko nemirne duše
nije mi važno ono što drugi vole
briga me za one što pohlepom sve ruše
mene ipak zanima kako spasiti svijet
imam svoj put, samo ponekad me labirint zavede
nikog nije briga za mene, a kog se i tiče
što previše sanjam i popijem suvišno piće
što provodim dane bezvoljno i lijeno
ni mene za druge nije briga

gle, ja sam veliki pjesnik beznačajnih stihova
ili beznačajni pjesnik stihova divnih
ili baš ništa od toga, pa i manje
al nije mi bitno tko što misli o tome
ni sam se više ne trudim suditi o sebi
još jedno bi razočaranje bilo previše
kada bih barem mogao ostati oslobođen misli
odmoriti se od svih tih ratova iznutra
svi ti upitnici su me uza zid stisli

gle, pa ja zapravo i ne znam tko sam
ili sam nitko i ništa i nema se tu što reći
nije mi važno što drugi pričaju o tome
samo me neka bivša razočaranja lome
dok tražim u tom svemiru boja i oblika
mjesto za dušu koja je poput prognanika
možda i tijelo će biti jako koliko treba
da i ono se u zanosu vine do neba
da prijeđe sve puteve i pronađe izlaz
da za svoje boli otkrije spas....

gle, pa ja ne znam gdje je kraj snova....

- 12:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme