Bruno Šantek - brutek

petak, 22.02.2008.

SJENE TMINE

(1993.)

znam kako izgleda noć. znate li vi?
kako se bježi sa svjetla i tone u duboki snijeg
a od umorne duše ipak se ne mogu sakriti
i sve više je stvari koje me tjeraju na bijeg

pucajući u slobodne zvijezde odmaram oči
zabadajući ledenjake u svoje srce tražeći izgovor
za svaku bol i i sve nemire koji će doći
poput lososa se vraćajući divljom rijekom na izvor

razumijem zašto mi sudite i ne branim se
znam da svi imate više grijeha od mene
a istina sva na kraju samo u meni ostaje
i briga me sa sve te licemjerne presude

ja samo sam jedan a vas je stotine
možda i tisuće, beskičmenjaci se brzo množe
meni ne treba svjetlo uz vaše sjene tmine
sav vaš bijes i jal tu vam ne pomaže

vaše me oči slijede, vaši urlici prate
ali ja znam, ja osjećam, ja postojim
sve to i vi vrlo dobro znate
al vaše se zlobe ni najmanje ne bojim

ja udišem slobodu kroz opojni zrak
ionako naviknut na tu svoju tminu
pa čak i ako me prognate u mrak
ja već sam naviknut na takvu sudbinu

nije me strah vaših naivnih prijetnji
nemam što izgubiti čak i ako nestanem
i ma koliko vi tada bili sretni
iz svoje tmine ja svjetliji od vas ostajem

a zapravo me je i briga što će se zbiti
na kraju ionako samo sjećanje ostaje
i dok ćete se u svojim sjenkama kriti
moja tmina je jača i ona zauvijek traje

- 13:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme