Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 14.10.2010.

KORIJENI

(1988.)

misliš da sam lud ali isuviše si daleko
tebi je to teško shvatiti
korijeni vuku duboko
tamo gdje izvire sentimentalnost
miris dunja iz djetinjstva
prašnjave staze i igre u pijesku
oponašanje starijih
postoji li to u tebi
korijeni koji čuvaju sreću
nevinost u smijehu
gluposti koje su bile iskrene i lijepe
suze zbog straha
osjećaji koji bude bol jer lijepo se rijetko ponavlja
pogledi u ogledalo ne vraćaju stare slike
već samo stvarnost koja ponekad boli
a ti si isuviše daleko
pokušaj srediti misli
uspori ritam sulude vožnje na rubu ponora
možda i uspiješ
oblaci te neće zauvijek držati
korijeni vuku do suza kada sentimentalnost zaplače
možda i griješim, ali tada je bilo najljepše
nevinost u svakoj riječi
svako pitanje i odgovor bez maske
kao i osmijeh
korijeni koji te traže
bakin domaći kruh i štrukli
djedove priče iz ratova
slučajno razbijena stakla
kupanje u plićaku divlje rijeke
prve simpatije
zagreb, veseo i bijel
samo nostalgija mi sve to vraća
reci da je i sada isto ali znat ćeš da je laž
ovo je praznik kurvi i politike
sajam laži bez samokritike
reci što želiš ali ja ne želim u taj svijet
moje ime više nije strano i nisam čudak
sada me svi znaju i samo sam im čudan
a to nisam htio
samo želim mir i korijene koji me drže
želim samo stari sjaj u svakoj stvari koju volim
nevinost u svakoj riječi, ili nemoj ništa reći
znaš da sam u pravu
korijeni vuku u zemlju
ima li nade za mene
nostalgija mi poklanja iskre
možda se jednom opet i stari krijesovi razgore

- 10:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme