Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 22.12.2011.

PROPADANJE U CENTAR SVEMIRA

(1992.)

dublje, u svakom trenutku
ali još uvijek iznad tebe
zatvoren u maglovitom kutku
što li sam to učinio od sebe?

mučnina me tjera na povraćanje
kada bih mogao povratiti cijeli život
nema tu ničega za sjećanje
sve je kao neki jeftini reklamni spot

vrtoglavica mi pomućuje pogled na stvarnost
svijet se konačno jednom okreće oko mene
zašto se ne vrati unatrag da ponovim mladost
zar sve su bajke već odavno izmišljene?

izmičem kontroli svojoj vlastitoj ravnoteži
sve je kao u nekom usporenom filmu
pokušavam zapisati stih ali stalno mi bježi
moje misli kao da se guše u dimu

za samo jedan tren pomišljam da sam u redu
ali to je samo privid i ponovo počinje
slabost iznutra i ledeni kristali u pogledu
dok mi tlo pod nogama lagano uzmiče

razmišljam o svakodnevnim glupostima poput smrti
čudni zvukovi i svjetlo, ništa mi više ne smeta
zatvaram oči a i dalje se sve oko mene vrti
eto, i ja sam napokon bar malo centar svijeta

čak se i radujem kraju želeći samo malo mira
kao da vidim sve ispod sebe a sve bliže sam dnu
svijet postaje malen i kao da sam centar svemira
što li će tek biti kada potonem u svom snu?



- 16:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme