Bruno Šantek - brutek

četvrtak, 25.10.2012.

OBALE JADA

(1992.)

u tvojim predivnim očima pronalazim samo strah
kada govoriš o nekim čudnim stvarima i mjestima
i kada umorno prekidaš kao da ponestaje ti dah
a zapravo zaustavljaš suze pred nepoznatim ljudima

kažeš: ja nisam odavde, moj dom je na drugoj strani
ako još postoji, ili sve to je bio san o djetinjstvu
slamaš se u trenu tražeći nekog od svega da te brani
a ipak bježeći od svih bojeći se da ne otkriješ istinu

ne želiš da vide tvoje suze praveći se snažna
ne želiš da netko sa tobom podijeli dio tog tereta
bojeći se da sva ta lica oko tebe su lažna
da svi samo žele se domoći tvog tijela i kreveta

bježiš od svakog tko bi te mogao odvesti ka sreći
a pitaš se zašto taj bol nikako ne prestaje
pokušavaš nemoguće jer samoća te rane ne liječi
taj tvoj svijet iluzija već lagano guši te

strah te je ljudi i tisuće razloga imaš za to
a tako rado bi postala obična djevojka iz grada
sve manje je vremena i jednom će biti prekasno
da se uz rizik otisneš u život sa svoje obale jada

nikada nećeš upoznati svijet ako se ne priključiš
ako ne uskočiš na vrtuljak dok se sve još vrti
dosta je sumornih snova, vrijeme je da se probudiš
jednom moraš vidjeti da i u stvarnosti postoje sni

a tvoje bi sjajne oči mogle obasjati ove noći
smrtnici kao ja možda baš tvoju svjetlost čekaju
da prekineš i njihov očaj i otmeš ih samoći
mnogi se baš kao i ti na taj velik put spremaju

nisi jedina koja pati, skupi snagu i bori se
pusti suze nek teku i postani još jača
od lažnih osmijeha, od onih koji žele tvoje uzdahe
i tek tada ćeš se zauvijek riješiti plača

i ja trebam tu tvoju snagu, pomozi mi
budi moj brod koji će me odvesti sa obale jada
zaboravi strah i svo zlo sa sobom zauvijek ostavi
ne čekaj ni tren, nek taj san počne već sada

- 10:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2012 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ovo je...

  • ...stanje svijesti i povijesti,
    iliti - što sve čovjek čini u ludilu


    *zapisane misli su moje*

Linkovi

  • Loading

Pjesme